Oferta dla Firm

Psychologia pozytywna rzuciła nowe światło na życie zawodowe. To ona w duchu homo faber idzie w parze z kreatywnością, wyzwaniami i rozwojem. 

Czym jest dobrostan (well-being)?

Dobrostan to „pozytywny stan związany z przeżywanymi emocjami i oceną poznawczą swojego życia” (Deci & Ryan). Ma on silny związek z zaangażowaniem w wykonywane zajęcie i sprawia, że jego efektywność rośnie. 

Dlaczego dobrostan w miejscu pracy jest ważny?

Poczucie szczęścia i satysfakcji zwiększa efektywność, chroni przed wypaleniem zawodowym i umożliwia ciągły, zrównoważony rozwój! 

Co składa się na dobrostan w miejscu pracy?

  1. Satysfakcja zawodowa
  2. Bilans emocjonalny

Obszary rozwojowe:

  • docenianie pracowników, współpracowników,
  • przyjmowanie komplementów i pochwał, 
  • zrozumienie celu i znaczenia wykonywanej pracy,
  • definiowanie wartości i ich promowanie wewnątrz organizacji, 
  • zatrzymywanie talentów w firmie, 
  • budowanie zaangażowania jednostki i grupy,
  • odkrywanie i wzmacnianie mocnych stron poszczególnych członków zespołu,
  • wdrożenie doceniania w projekcie,
  • oczyszczenie atmosfery i budowanie zdrowych relacji, 
  • wzmacnianie kompetencji miękkich,
  • szkolenie umiejętności komunikacyjnych.

Stawiam na rozwiązania i efektywne wykorzystanie zasobów. Ludzie są dla mnie ważni i jestem przekonana, że dobrostan pracowników to inwestycja, która procentuje! Działam poza utartymi schematami, dlatego program i sposób współpracy z radością dostosuję do Twoich potrzeb! 

Jestem tu dla Ciebie!

PS Słyszałeś o stanowisku happiness managera?

Warsztaty

Nauka nowych umiejętności przez doświadczenie, które procentuje.

Szkolenia

Dedykowane szkolenie w siedzibie firmy na wybrany temat z zakresu well-bing i/lub komunikacji.

Coaching

Praca 1:1 lub z małym zespołem, której celem jest wypracowanie konkretnych rozwiązań - warto!

Integracja

Weekend well-being z zajęciami ze świadomości ciała, uważności i medytacją... Brzmi jak plan?

Obowiązuje mnie tajemnica zawodowa

Podpisuję umowę o zachowaniu poufności

Wystawiam faktury VAT

Doświadczenie

Doświadczenie biznesowe zdobywałam przez ostatnich 8 lat pracując w agencjach marketingowych. Miałam przyjemność realizować projekty m.in. z takimi firmami jak: Eden, Caprice, Gosh Copenhagen, Tikkurila, Texaco, Dino czy Bakalland. Wiem z jakimi wyzwaniami mierzą się m.in. działy marketingu, PR, HR czy handlowe, ponieważ byłam ich częścią. Wcześniej spełniałam się także jako dziennikarka w olsztyńskim oddziale TVP. Zdobyta wiedza w połączeniu z narzędziami, które daje psychologia pozytywna, coaching, warsztat taneczny, studia filologiczne oraz dziennikarstwo i komunikacja społeczna umożliwiły mi wypracowanie skutecznych metod pracy oraz działanie poza utartymi schematami. 

Z przyjemnością odpowiem na wszystkie pytania!

Dodatkowe możliwości

Na potrzeby dedykowanych programów umożliwiam dodanie różnych bloków tematycznych w ramach współpracy ze sprawdzonymi ekspertami, takimi jak m.in.:

  • fizjoterapeutka – zajęcia grupowe, konsultacje 1:1, 
  • pedgagożka – animacje dla dzieci i młodzieży, warsztaty dla młodych rodziców,
  • fotografka – obsługa foto wydarzenia, warsztaty fotograficzne.

Wybrane opinie:

"Dominika to bomba energetyczna, zawsze pozytywna i nastawiona na działanie. Odnajduje się świetnie w marketingu, a przede wszystkim PR i niestandardowych projektach. Duża uwaga na klienta, zrozumienie jego potrzeb i wyjście poza ramy typowej współpracy. Serdecznie polecam".
Marta Jakóbiak
Residential Director at Eden Springs
"Praca z Dominiką to sama przyjemność. Świetna komunikacja, wręcz intuicyjne odczytywanie potrzeb klienta, szybkość działania. Do tego jeszcze pełen profesjonalizm i słowność. Proszę jej nie wykorzystywać za bardzo, bo dla mnie nie będzie w końcu mieć czasu:)".
Grzegorz Chlebuś
Commercial Director w SsangYang Auto Polska
"Dominika to osoba wyjątkowo precyzyjna, terminowa, kreatywna, pracująca z wielką pasją i oddaniem. Jest uzdolniona na wielu płaszczyznach, co sprawia, że jest niezwykle wszechstronna, chętnie dzieli się swoją wiedzą oraz cennym doświadczeniem. Zawsze widzi dobre strony sytuacji i szuka satysfakcjonujących rozwiązań, nie zna słowa "niemożliwe". Pozytywne nastawienie w jej profesjonalnym podejściu, szczery uśmiech oraz otwartość na nieszablonowe koncepcje niewątpliwie sprawiły, że ta współpraca była czystą przyjemnością".
Agata Rudnicka
Head of Marketing & Business Development Kadorna
"Praca z Dominiką była dla mnie przyjemnością. Profesjonalistka z pozytywną energią, która rozwiązuje problemy a nie ich szuka. Praca w codziennym serwisie telewizyjnym - Informacje w Olsztynie wymaga opanowania, pomysłowości, bystrego umysłu. Dominika pokazała się z najlepszej strony. Wzbogaciła "antenę" własnymi pomysłami i energią. W dodatku łatwo i szybko nawiązuje kontakty i umie je podtrzymać. Polecam pracę z Dominiką i mam nadzieję, że jeszcze nasze ścieżki się zejdą".
Stefan Wroński
Dziennikarz